Doručenie objednávky
Spôsoby doRUČENIA
Posielanie tovaru prostredníctvom špedičných firiem GLS:
- Všetky produkty, ktoré sú skladom, doručíme približne za 2-3 pracovné dní.
- Tovar ktorý je skladom externe alebo u dodávateľa objednávame u výrobcu alebo distribútora s termínom doručenia 7 pracovných dní
O odoslaní tovaru budeš informovaný/á spôsobom:
- v deň odoslania zásielky od nás budeš informovaný/á prostredníctvom emailu + SMS
- v deň doručenia ako príjemca obdržíš SMS, v ktorej nájdeš číslo tvojej zásielky, číslo na kuriéra a predpokladaný termín doručenia, prípadne aj sumu dobierky (pokiaľ si si samozrejme nevybral/a iný spôsob platby alebo sa nejedná o nejakú odmenu alebo darček).
Posielanie tovaru prostredníctvom Zásielkovňa/packeta :
- všetky produkty, ktoré sú skladom, doručíme za 2 až 3 pracovných dní.
- v deň odoslania zásielky od nás budeš informovaný/á prostredníctvom emailu pomocou ktorého máš možnosť sledovať si svoju zásielku a taktiež máš možnosť zistiť predpokladaný termín doručenia.
Pred odoslaním zásielky máš možnosť:
- zmeniť deň doručenia zásielky, ak ti avizovaný termín nevyhovuje,
- sledovať stav tvojej zásielky na internete, kde ju môžeš aj presmerovať na inú adresu,
- toto všetko je však možné zmeniť ešte pred odoslaním zásielky od nás, v inom prípade urobíme všetko čo bude v našich silách ;)
- pri každej objednávke nad 90 EUR je u nás poštovné a balné ZDARMA!
Priebeh dopravy zásielok môžeš sledovať:
- pri spoločnosti GLS na tejto stránke,
- pri Zásielkovni na tejto stránke.
Zhrnutie:
POZOR!
Za spôsob platby dobierkou je účtovaný poplatok + 1,5 € k celkovej sume.
Za spôsob platby prevodom na bankový účet nie je účtovaný tento poplatok.
Doprava | do 90 € | nad 90 € |
Kuriér GLS | 3,7 EUR | 0 EUR |
Zásielkovňa | 2,5 EUR | 0 EUR |
Dodacie podmienky
- Tovar je predávaný podľa vystavených vzorov, katalógov a typových listov predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
- Miestom dodania tovaru sa rozumie miesto uvedené v objednávke, t. j. najmä odberné miesto, bydlisko, miesto podnikania alebo sídlo kupujúceho. Tovar bude dodaný kupujúcemu na miesto uvedené v objednávke prostredníctvom dopravcu, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.
- Tovar sa považuje za dodaný okamihom prevzatia tovaru kupujúcim podľa bodu 1.7. VOP.
- Predávajúci dodá tovar kupujúcemu čo možno v najkratšej lehote po akceptovaní návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy kupujúceho predávajúcim najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy. Dodacie lehoty sú uvedené na internetovej stránke obchodu.
- Ak dôjde k omeškaniu doručenia tovaru zo strany predávajúceho, predávajúci je oprávnený jednostranne predĺžiť lehotu na doručenie tovaru, a to aj opakovane, o čom predávajúci bez zbytočného odkladu upovedomí kupujúceho a oznámi mu predpokladaný termín doručenia tovaru a vydá kupujúcemu potvrdenie.
- Prevádzkovateľ dodá kupujúcemu najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo elektronickej podobe dokumentáciu tovaru, dodací list, záručný list, faktúru alebo doklad o kúpe. Ak to povaha tovaru umožňuje, postačí dodať kupujúcemu namiesto záručného listu faktúru alebo doklad o kúpe.
- Ak predávajúci prostredníctvom dopravcu doručí tovar kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve (miesto uvedené kupujúcim v objednávke), kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Tretia osoba splnomocnená na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve je povinná predložiť predávajúcemu originál alebo kópiu kúpnej zmluvy a dokladu o zaplatení tovaru a písomné plnomocenstvo. Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom v kúpnej zmluve, všetky náklady s tým vzniknuté hradí kupujúci, a to najmä opakované dodanie tovaru na miesto určenia v kúpnej zmluve a skladné vo výške uvedenej v bode 4.8. VOP.
- Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty dohodnutej v kúpnej zmluve.
- Ak kupujúci tovar neprevezme do 7 dní od prvotného doručovania dopravcom na miesto dodania tovaru a nepodarí sa v tejto lehote tovar doručiť ani opakovane, je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu skladné vo výške 5 euro za každý deň uskladnenia tovaru. Ak kupujúci tovar neprevezme do 7 dní od prvotného doručovania dopravcom na miesto dodania tovaru a nepodarí sa v tejto lehote tovar doručiť ani opakovane, alebo kupujúci odmietne prevziať tovar, tak vzniká predávajúcemu nárok na jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 15 % kúpnej ceny tovaru, pričom tým nie je dotknuté právo predávajúceho na náhradu škody (napr. poštovné, balné, náklady na dopravu) voči kupujúcemu, ktoré vzniklo v dôsledku porušenia zmluvnej povinnosti zo strany kupujúceho (neprevzatie tovaru, resp. odmietnutie prevzatia tovaru). Po uplynutí 14 dní odo dňa, keď sa prvýkrát nepodarilo doručiť tovar kupujúcemu v mieste dodania tovaru a za podmienky, že tovar sa nepodarilo doručiť kupujúcemu ani opakovane, resp. tovar sa stále nepodarilo doručiť, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe.
- Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal hneď po doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. Dopravca je povinný na žiadosť kupujúceho vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia zásielky. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne predávajúci poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.
- Kupujúci je oprávnený v prípade nedoručenia tovaru predávajúcim v lehote uvedenej v bode 4.4. VOP odstúpiť od kúpnej zmluvy a predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu už zaplatenú časť kúpnej ceny, či iné platby, ktorého od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým kupujúcemu nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky